قانون آدمهاست!
تا زمانی که هستی آسوده اند از بودنت...
گاهی تنهایت میگذارند...
گاهی آزارت میدهند
و گاهی...
گمان میکنند قرار است این بودن ها همیشگی باشد.
اما...
زمانی برایشان عزیز میشوی که دیگر نیستی...

کلبه ی احساس من...
ما را در سایت کلبه ی احساس من دنبال میکنید
برچسب: قانون جذب آدم ها, نویسنده: بازدید: 406