چه بر سر من آمده
ديگر از دوري ات نمي ترسم
از اينکه نيستي
و از ترس نبودنت نمي هراسم و نمي ميرم
چه بر سرم آمده
که به وقت خداحافظي
اينچنين بي باک
از تو روي بر ميگردانم
و از ترس دلتنگي و دوري
بارها و بارها سر بر نمي گردانم
راستي تو بگو
چه بر سر من آمده؟
#تريستان_تزارا
کلبه ی احساس من...ما را در سایت کلبه ی احساس من دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 216